Lidé
Naši průvodci a ostatní lidé, kteří ve školce působí, se snaží poskytnout dětem to nejlepší, co lze. Snažíme se jít s našimi dětmi společně směrem za jejich vlastním hlubším uvědoměním a celistvostí se světem. Rozvíjíme jejich schopnosti a pomáháme jim objevovat jejich individuální potenciál.
Bc.Dana Hradilová - ředitelka
Studovala na katedře primárního a alternativního vzdělávání na Ostravské univerzitě. Poté sbírala zkušenosti ve Velké Británii - kromě práce s dětmi jako au-pair a práce na farmě zde sbírala také zkušenosti na poli walfordské pedagogiky jako aistentka učitele MŠ na Michael Hall School. Po návratu zpět na Valašsko stála u zrodu lesní školky a dlouhá léta utvářela její jedinečnou poetiku. Zajímá se také o tanec - působila i jako choreografka rožnovské taneční skupiny Duha - a eyrytmii.
Nyní je na mateřské dovolené.
Ing.Lída Novotná - zástupce ředitele, průvodce
Vystudovala ekonomii na VŠB-TU Ostrava.
Pracovala v oblasti personalistiky, vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Do lesní školky přišla se svou dcerou před 4 lety. "Po 10 pracovních letech strávených ve virtuálním světě nadnárodních společností jsem se ráda vrátila zpátky do "pohádky". Z dětství si nejvíc pamatuji, jak jsem si hrála venku, což se stává raritou. Školka a škola pro mě byla většinou organizovaná nuda, kterou jsem musela přečkat. Proto jsem pro své děti hledala kompromis, který věřím, že je v lesní školce možný. V přírodě se děti se učí přirozeně. Většinu dne tráví v pohybu a na čerstvém vzduchu. Stávají se odolnější vůči změnám (počasí, prostředí). Mohou být svobodnější, učí se starat samy o sebe, stát nohama pevně na zemi - což se hodí, protože člověk nikdy neví, co se bude dít!"
Bc. Markéta Benková - pedagog, koordinátor
Studovala sociální a kulturní antropologii na FF UK v Plzni, po narození první dcery se vrátila zpátky na Valašsko.
"Do lesní školky jsem přišla s dcerou před lety a od počátku mě tato koncepce nadchla. Všechny moje 4 děti lesní školku navštěvovaly a neumím si pro ně představit nic lepšího. Pobyt v přírodě, svobodný a přirozený pohyb, kreativita, respektující přístup, rytmus a řád, vědomý a hraví průvodci - to vše u nás najdete".
Absolvovala kurz školního asistenta, momentálně studuje Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogiku na Palackého univerzitě. Hraje na řadu hudebních nástrojů, ráda maluje a tvoří.
Marcela Šimečková
Má vystudovanou SPgŠ, obor vychovatelství a s dětmi pracovala v domě dětí a ve školní družině. Vychovala čtyři děti, dnes už jsou dospělé. Všechny vyrůstaly na pasekách, v prostředí podobnému naší lesní školce.
"Miluji přírodu, která je mi velkou učitelkou. Příroda mě inspiruje, obohacuje, uklidňuje, léčí a považuji za velké štěstí, že v ní mohu i bydlet. Velmi se mi líbí princip lesních školek. Pobyt s dětmi venku, práce s přírodními materiály, oslavy přírodních cyklů, to vše mě zajímá. Jsem hravá, kreativní a práce s dětmi mě baví a naplňuje."
Iva Šťastná
Se svými dětmi jsem byla přímo u počátků rožnovské lesní školky. S nadšením uvítaly možnost být v přírodě s kamarády, společně poznávat svět kolem sebe, radovat se z pohybu v přirozeném prostředí, stavět a tvořit svá i společná díla a přitom všem se nenásilně učit utvářet a rozvíjet přátelství, vzájemnou komunikaci, respekt a toleranci k druhým. Postupně děti školce odrostly a mně to na čas zaválo přímo do školství jako asistentku pedagoga na ZŠP Rožnov p. R. K lesní školce jsem se před čtyřmi lety vrátila v rámci příprav a realizace lesotáborků. Letos na jaře se objevila možnost být s dětmi více. Jsem ráda, že mohou i současné děti prožít své předškolní roky, kdy se postupně osamostatňují a poznávají své možnosti, v podobném laskavém, tvůrčím a přirozeném prostředí, jako měly kdysi ty moje. A jsem vděčná, že jsem nyní součástí našeho lesoškolkového společenství.
Mgr. Dana Burianová - pedagogická supervize, člen spolku
Studovala matematickou fakultu v Praze. Je zakladatelkou lesní školky, kde dlouho dobu působila jako průvodce - kromě zkušeností z lesní školky má i vlastní bohaté rodičovské zkušenosti - má 4 děti. V současné době se věnuje konceptu mindfullnes a propojení tohoto konceptu s vědomým rodičovstvím a výchovou.
Ing. arch. et Bc. Petr Klika - dobrovolník
Po studiu architektury následovalo studium fyzioterapie, které se věnuje dodnes. Kromě fyzioterapeutické praxe a činnosti v lesní školce se věnuje zdravotnímu cvičení Qi Gong (čchi-kung), bojovému umění aikido a tanci - kontaktní improvizaci.